Inte SMART!!!

Jag hehe tog lite kort med min cam, och tog då kort på min frukost och jag råka luta min tallrik lite för mycket och det kom lite mjölk över mitt tangentbort. Jag har ju liksom en laptop. Så nu vet jag att jag INTE ska ta kort på flytande vätska över datorn. Men jag lyckades få bort allt nästan direkt. Jag blev inte arg men vet att om någon annan gjort det då hade jag blivit vansinnig det vet jag men nu var det jag själv och då får jag skylla mig själv därför inte arg, och ingen skada skedd heller :)
Som ni kan se, så är det havregryns gröt med lite hallon sylt och mjölk
Har en kopp te med :) - i mina fina muggar från Rummet Rita i Tierp. *Älskar muggarna dom är fiiina ^^ och jag föll för dom i princip direkt, 25 kr styck :)
As you all can see ^^ <3

Kommentarer
Postat av: CarolinePralin

HAHAHAHA xD Fan vad började skratta nu. Tack, det behövdes :D

2010-10-04 @ 12:41:13
URL: http://carolinepralin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0