Jag är seg idag!!!

Vakna för någon timme sen, eller vaknade egentligen lite tidigare idag då jag hörde Elina's föräldrar vara uppe. Men jag somnade om och vaknade med segt huvud. Åt tre skivor mackor, bröd som Amelie bakade den helg jag flyttade, fick ett bröd med mig. Har haft det i frysen och tog fram det nu häromdan. Jag skär upp så många skivor jag ska ha sen lägger jag dom någon minut i ugnen och vips så är dom som ny gräddade :)
-
Drack en kopp te till ^^ och nu ska jag göra lite kaffe så man liksom får energi och vaknar till, för nu ska jag fan göra klart uppgifterna så får jag se vad fan läraren säger sen. Bättre att jag har dom klara så får jag se vad som händer. Har dessutom funderat på om jag skulle behöva flytta hem bara för att det inte skulle funka med csn osv så ska jag kontakta soc iså fall där hemma i kommun och kolla om jag kan få en lägenhet eller nåt och fixa. Pallar nog inte att flytta hem direkt :(
.
Men jag vill inte hoppa av skolan så jag ska kämpa nu!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0