Just ja..

Idag på både Åhlens och någon mer affär som jag just nu inte kan komma på vad det var...
Iaf, gick och kikade på väskor och kom då på att jag oftast hittar snygga väskor där men har aldrig köpt någon direkt, bara en för ett par år sen som ser väldigt trasig ut nu iaf i axelremmen ;) . Annars är den full med nitar osv ^^ - men annars så har jag inte köpt någon fast jag liksom gillar väskorna. Och jag köper oftast mina väskor på typ accent ingen direkt annan affär. Fast min svarta nit väska jag har nu den är ju köpt på Monique i Tierp, vet inte riktigt vilket märke det är, för Monique säljer ju kläder/accessoarer från Only, vero moda osv. Men jag tror att när jag får råd osv då ska jag nog köpa mig en väska där men det blir väl under nästa år :)
-
GAH vad jag vill ha pengar, så man kan betala sin räkningar och kanske börja inreda lägenheten lite och köpa mat utan att behöva vänta...  och kunna gå ut och äta lunch eller fika utan att det ska kännas jobbigt. Jag älskar att fika på stan, på mysiga caféer, men är ju inte lätt nu när man inte har ekonomi utan måste låna en massa av pappa :( dryyygt. Har även skjutit på att ringa något samtal som jag varit så glad så vill jag inte förstöra det, så imorrn ska jag ta tag i det. Nu är det för sent..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0