"Kenza & Tyra Show"

Har precis kikat på andra avsnittet av Kenza & Tyra Show :) ganska kul att titta på faktiskt.
Och gillar deras låt dom spelar in med Darin :) hehe ^^ men helt klart så ska jag följa denna show
den är ju hur bra som helst :) och i nåt avsnitt så kommer dom ju vara i Borlänge :D
Nåt man fick veta när man kom hem från skolan och läser på Kenzas blogg :( fast dom var typ utanför eller nåt men ska bli kul och se, verkar som nästa kommer bli skit rolig så längtar :D
-
Nästa vecka så ska ju klassen åka till Ullared, dom som har råd. Och jag vet inte om jag kan åka, inte så skoj och åka när jag inte ens har pengar, isåfall är det att åka med men NO SHOPPING i princip, och för det andra så vet jag inte ens HUR jag ska ta mig till Borlänge mitt i natten liksom och sen hem mitt i natten (alltså när vi kommer tillbaka då) men jag tror det lutar mer åt att vara hemma, och då kommer jag nog rå plugga, kommer ju i så fall gå i skolan bara Måndag, Tisdag och fredag så ledig onsdag-torsdag. Men jag får se vad det blir. Nu ska jag stänga av datorn och kika på Angel och sova så jag kommer upp och kan plugga heeeeela dagen typ, men ska iväg och panta med så jag kan få mjölk hem :) ska kika om jag behöver annat i så fall ska jag väl kolla med pappa om en hundring men tror inte jag behöver något mer direkt. Och ringa samtal ska jag göra med :/
Natti allihopa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0