Me want it that way

Jag fick äntligen kolla färdigt på programmet, det var plastikkirurgerna jag kikade på. Och det var en tjej där som hade typ som min bröst storlek och hon mådde psysiskt och fysiskt dåligt över sina små bröst och hon ville öka volymen så att hon kunde känna sig nöjd med sin kropp och mer kvinnlig. Och jag vill även jag göra detta, jag skulle lätt spara till detta eller ta ett lån så man kan göra operationen. Men jag kan även tycka att priset är väldigt högt, och jag förstår inte varför? Kan den inte ligga på 10-20 000 kr istället för 50 000 kr, jag blev lite chockad för jag trodde det gick på 40 000 men hon fick betala 53' . Uj uj uj, jag kommer väl ändå inte få detta än på ett tag så man hinner ju tänka igenom det, men självklart vill jag ha en ökad volym då jag inte alls gillar min, jag hatar att ha bikini och vara på allmän badplats, för man visar ju upp sig. Och att få större är något jag drömt om i flera år vet inte exakt när det började men tidigt var det. Och om det hjälper mig att må bättre så kan jag göra det, och jag blev faktiskt glad och kände att jag kunde springa runt naken (med honom) alltså stoffe. då han sa att jag såg snygg, sexig, bra, söt ut precis som jag var så kändes det grejt men komplexen finns kvar och jag vill mer än gärna göra det. Jag kände att jag kunde vara mig själv med honom, men sen det tog slut så försvann den där självsäkerheten och det är jobbigt, han gav mig en del som han även tog dock.
-
Jag fattar inte varför jag hela tiden får saker med han eller nåt anknytande med han upp i huvudet hela tiden nästan, och jag känner att jag mår dåligt då eller ja det beror på vad det är. Och nu på måndag så fyller han 20, och jag har bestämt mig för att INTE ge någon present och funderar även på att inte gratta han, för han gratta inte mig fast han visste om att jag fyllde år. Men jag får se om jag är givmild eller inte...
I övrigt så känner jag mig rätt trött och sliten just nu och funderar på att släcka ner dator och röra mig mot sängen och sova. För imorgon så ska jag förbereda det som ska tvättas och sen fundera på vad jag ska packa och ta med mig hem. Men ska man säga gonatt nu då?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0