Men åh...

FUCK Högskolan i Gävle!
Nyss eller för ett tag sen var jag in och kikade om jag fått mail ifrån läraren, vilket jag fått. Där han säger:
Gör uppgifterna med din grupp!
Eh... ja jag skulle kunna göra det OM JAG HADE NÅN GRUPP! Jag har inte ens det, och roliga av allt var att jag såg nu att mapparna med uppgifterna var BORTA! Och tur var väl att jag sparade ner dom här på datorn (puh!) men på måndag då ska jag faaaaan ringa till högskolan där och fråga vem som fan kan hjälpa mig. Jag ska fan ha tag på den där Ulf. Ringde nys pappa och han sa att jag ska kolla om inte dom här på skolan kan hjälpa mig så jag ska kika runt om jag kan få någon hjälp. Han sa även att jag ska kämpa för att fixa detta om det slutar med att jag måste flytta hem så får jag väl göra det men jag ska fan inte ge upp iaf. Även om det känns riktigt tungt för tillfället.
-
Nej jag är inte glad på Högskolan i Gävle, lärarna och att ens få tag på nån. ÅHHHHHHHHH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0