Middagen min...

Yum ibland överaskar jag mig själv :) - så gott det blev. Hihi ^^
Utan blixt

Med blixt
Det är köttfärs som jag kokat i vatten och nån fond jag hade över i kylskåpet, morötter, gul lök, taco krydda + lite andra kryddor, majs och krossade tomater. :) sen blanda jag ner makaroner SÅ GOTT det blev alltså ;) och ett glas juice till ^^
-
Suttit i fem, sex timmar idag och gjort färdigt inlämningsuppgiften i ekonomi styrningen med Hanna. Blev något klara men vi ska kika igenom det en gång till imorrn innan vi skickar in den. Men det tog tid att ens försöka få till det, och innan hon kom hit idag så tog jag en sväng till affären för kände att jag ville bjuda på något så det blev en cheesecake :D det jag är bra på att göra ;) och hon hade hunnit hit då jag kom hem igen så gjorde cheesecaken samtidigt som vi stod och pratade lite sen satte vi igång. Avslutade dagen med cheesecake och hallon :) (den skulle stå i frysen, så den stod där medans vi pluggade) . Gott blev det. funderar på om inte jag ska ta en liten bit till efterrätt nu ;)

Kommentarer
Postat av: Svenne banan

Å det där såg ju gott ut! :D

2010-10-31 @ 19:25:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0