Morot

Jag behöver kanske inte säga mer än det?
Jag sitter här i min säng och har super uber tråkigt :( - jag har Buffy säsong 3 på, fick lust att kika på det men tittar inte så värst. Funderar på en dusch men jag vill ju inte sen lägga mig i sängen med nytvättat hår vilket det kommer bli då. Så jag får nog hålla mig till imorn, ska eventuellt träffa Hanna från klassen på dan kommer säkert bli kul ^^
Jag knaprar på morot som jag inte har något annat gotti gott gott :( suger att jag knappt har pengar att ens köpa något att kunna ha som godis eller så. Jag vill ju inte hålla på att äta resterna hela tiden ÄCKLIGT! Med det menar jag att jag tröttnar på det, maten alltså. Jag har dessutom ingen fantasi för mat längre :( känner inte så där ÅH det vill jag gör, Åh vad gott det där kommer bli osv osv. Det gjorde jag när jag flytta in hit men sen så har det avtagit, kan ju vara för my problems maybe. Nej ska man kanske göra något upp piggande?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0