My head ...

Jag har sån huvud värk att det inte är sant, lyckas få bort den i en timme? Genom att ta en tablett och lägga mig och vila och när jag började somna till och liksom somna då är det som om nån trycker på en ON knapp och jag är klar vaken med huvudvärk IGEN!!
Pratade ju nyss med denna busfrö ^^ saknar henne även om hon ibland är en riktig pina så saknar jag henne. Hon pratade med mig en stund och helt plötsligt så gör hon sig illa (inte så konstigt det är Elsa, hon gör jämt illa sig) iaf så börjar hon stor grina i TELEFON och jag som har huvudvärk uppskattade inte det.
Men hon blev tröstad av nån där hemma tror det var Linnea s? Sen fick jag prata lite med pappa och han gav mig idén att jag kan ju panta mina flaskor som jag har och då kommer jag kunna köpa mjölk :D för det är typ vad jag behöver och ketchup för inget gott att äta pasta annars :P hehe-
-
, Men det hon gjorde för att få mig att fälla lite tårar var att hon grina när jag började prata med henne och hon ville att jag skulle komma hem och vara med henne <3 och då fick jag en direkt hemlängtan något jag inte haft sen jag flytta hit och jag brukar ha hemlängtan i vanliga fall.
Men men jag funderar på att göra lite plugg nu när jag ändå är vaken och något pigg och sen får det bli sängen ska upp vid halv åtta imorrn. Ska dricka min kopp te med :)
God natt everyone hoppas ni får en bra onsdags kväll resterande av kvällen iaf :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0