Myspys i lgh..

Nu har man gjort lite förändring i lägenheten och det blev mys ^^ like it a lot <3
Har även betalat lite räkningar, vilket behövdes. Betalade hyran, fyllde på mobilen, betalade några räkningar som jag var tvungen att betala nu dock :( känns inte så kul att se hur pengarna försvinner från kontot men som sagt så behövdes ju några betalas nu och imorn blir det att ringa och skjuta på andra och sen massa plugg så jag klarar tentorna för bara det är gjort så kommer jag få från CSN och då kommer resten fixas och jag behöver inte få hjälp av pappa något mer. På den fronten iaf :)

Jag har kladdat över med hjälp av paint, för ifall någon dummer skulle få för sig att zooma and you all know.
Här är mina räkningar då, dom i mitten överst är det som är betalt nu (puh, så skönt att nåt blir betalt)  och även HM där är betalt. men det närmast datorn där med pennan på det ska jag ringa om imorron och kolla om jag kan få förlängt ännu en månad plus några av dom är några jag ska kolla läget på. Mitten även den ska kollas och den längst bort är en som pappa ska hjälpa mig med. Så den ska jag även ringa till och kika hur jag ska betala den.

Hihi ^^ hade svarta ljus från ja nångång i våras när jag beställt. Var ju meningen till mitt fina röda rum men dom kom aldrig upp där :( så fann jag dom nu så fick dom pryda denna :) mysigt

Så här ser det ut nu i vardagsrummet :)

Så här ser det ut i helthet för tillfället :) , dragit ner i fönstret för att få lite mindre drag från fönstrena. Dumt att det ska vara kallt just här inne :(

Igår kväll så satte jag upp ljushållarna jag fick av Stoffe när jag fyllde år förra året :) älskar dom <3 dom är så söta, snygga och ja verkligen mig :) - ibland kunde han ^^ blev verkligen mysfaktor nu i mitt rum.

Så mys <3 , somnade gott med denna mysfaktor. Dom hade i princip slocknat då jag slockna ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0