Natti natter natti? eh

Ok jag kom inte på någon hyfsad rubrik , neeej!!
Åh jag orkade inte plugga så mycket jag är laaaaaaaat. Kanske borde läxas upp av min kära kusin plugghästen Cattis? ;) haha . Jag skolkade och kollade klart på säsong 7 av Buffy <3 jag blir både irriterad och glad på samma gång när jag ser det, som det är liksom saker som jag inte vill och samtidigt så slutar det såååå bra. Men som sagt så blir jag så där hyper konstig glad vid vissa tillfällen xD det är nästan skrämmande hur jag blir. Jag liksom hoppar, klappar händer (i know STUPID) och liksom svävar haha eller nej hoppar fram, typ studsar?
Vilket jag gjorde när jag var tvungen att ta en toa paus. Men men suttit och kikat på Special.... nåt" nu efter åt och dom berätta vad hela säsongen handlade om etc och jag blir lite sur för jag vill ju veta vad som händer efter ALLTING!!! Men det får man ju inte veta, för det skulle ha blivit en åttonde säsong men vissa av skådespelarna ville inte medverka eller nåt sånt :'( liksom WHY NOT!??? Hur bra hade inte det varit då, fått veta vad dom gör härnäst men nej, det får man veta om man läser serierna/böckerna. Men det är ju nåt som inte finns i Sverige juh :( . Jaja jag får nöja mig med dom här underbara sju säsonger jag har med den här älskade serien. En av alla mina favoriter <3
-
Och jag visste inte ens om att klockan hade blivit så mycket? Jag liksom "ojsan hehhehe"   antar att tiden verkligen går fort när man har roligt. Och jag dammsög datorn idag och den låter fortfarande mysko :( och jag kan ju bara inte lämna in den... Nej om jag ska sova? fast jag är inte trött.
Jag hade ansiktsmask tidigare under kvällen, från Herbalife. Känner mig rätt fräsch efter att ha haft denna på, är "prover" som jag beställde hem när jag fixade hem varor osv, jag vet inte ens om jag är aktiv inom det längre, får inte några mail iaf, jo ibland från coachen eller vad jag ska säga att hon är. Men inget mer än det. Jag har ju fortfarande saker kvar eller ja ersättningsmåltiderna har jag kvar men dom är kvar i Fagerviken, enda jag har här är det jag fick av Carro, hon gillade inte den smaken så därför fick jag den som jag tycker om den.
Bild på mig NU, i skrivande stund. Finnig som få hehe, fattar inte jag dricker massa vatten och försöker att inte äta sånt som jag får finnar av ÄNDÅ så dyker dom upp i ansiktet och terrar.
Och har min älskade lipbalm på läpparna, jordgubb. En jag köpte på Cubus men visste allvarligt inte priset på den och brydde mig inte så värst just då. Var när jag gick ut och tittade på kvittot som jag såg att den kosta 100 spänn! Jag i normala fall köper inte sånt dyrt, för det klassar jag som dyrt, men jag behöll det och det är nu typ 2 år sen jag köpte det och det är i princip väl använt och den kommer inte ta slut än på ett tag. :) kan ta bild och visa sen. Nu natti tror jag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0