Ny vaken

Eller nja men seg i huvudet som vanligt, sitter och äter frukost för vakna av att jag var hungrig som fan som jag var ju små sugen under natten ju men höll mig till frukosten.
Hanna ringde och frågade när vi skulle ses så vi bestämde att vi ska ses vid ett :) vet inte vad vi ska göra, kan ju inte direkt fika :S jag kanske kan ta en kaffe men inget mer än det. SKa messa dadsen och fråga om pengar för jag behöver handla lite nödvändigheter i mat, är ju illa om jag inte har bröd, ost, mjölk, ketchup liksom :O
-
Och det är något jag behöver som jag äter mackor och gröt till frukost för att jag ska klara mig om dagarna under skol tid. Funderar på om jag ska köpa lite frukt med, vore ju super och ha sånt hemma, och är väl super om jag blir små suen på något om kvällarna :) - tänkte ta cykeln ner till stan istället för bussen, så om jag får pengar idag så kan jag stanna vid willys på hemvägen och handla ^^

Kommentarer
Postat av: Evvelina

SV : nej de har jag inte men skulle med vilja med ha de men jag håller mest på med gimp mkt roligare :)

2010-10-11 @ 12:58:18
URL: http://kissemjaooo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0