Oh <3

Här kommer lite bilder som jag fann på bilddagboken igår, jag kan ju inte komma åt mina bilder på externa hårddisken så jag gick in på bilddagboken där jag vet att jag har vissa bilder, det är bra med bdb man kan gå tillbaka och man finner bilder och ser dessutom vad man gjorde då och då :) . Fast lite jobbigt var väl att jag fann bilder på sånt som gjort mig glad men på sistone bara gjort mig ledsen så jag känner ingen direkt gläjde nu när jag ser bilderna :'(
Hihi min söta misse när han fick sin julklapp i julas ^^, jag och stoffe var in på djur affären då vi gick på stan och handlade julklappar i Gävle och köpte godis till våra katter. Och så här såg det ut när min katt fick sin :)
(var nära att skriva älskling istället för stoffe )
Min söta Busan <3 oh vad jag saknar den söten ^^ hoppas hon har det bra i katthimlen
Hihi ^^ Diablo så söööt <3 då vi hade min bäddfåtölj stod ut bäddad typ vid stoffes soffa så vi hade ju typ två dubbelsängar i princip i rummet. Hade så för att kunna sitta lite skönare då vi kika film eller så, fast efter nån månad eller så , då möblera vi om.
Så här hade jag i fönstret under jul perioden, och glasen längst in/bortåt på bilden gick sönder efter att en liten sak hände :(
:D inte direkt spritförådd utan mer prydnad, står så fortfarande bara inte syrran flyttat på det, sa att hon skulle få stryk om hon flytta på det, så jag kämpa för att få till det där ;)
Från sommaren 06 :) jag och johanna xD hehe då hade vi båtvatten krig ;)
Min söta misse ^^ alltså han var tjock ett tag :O och bilden är tagen under november, december förra året. Men han är betydligt smalare nu. Var maten vi hade då till dom som fick han att se ut som en bjässe, fast han va ju rätt go och mysa med ^^
Avslutar med denna underbara söta bild på Diablo och Tequila när dom var små bäbisar ^^ <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0