On my own

Jaha, hur ska jag nu göra?
Hade tänkt dammsuga lägenheten som det typ behövs så märker jag att hon tagit med sig den, antingen till sin kille eller nåt jag vet inte. Så jag kan inte dammsuga, och jag har ju ingen egen. Fan!
Jaja får väl ha det så där då ett tag tills jag vet hur jag ska lösa. Har iaf inte råd att köpa något sådant nu .
För jag har finurligt kommit på att jag ska få en ny lägenhets kompis, som hon jag bor med har troligen sagt upp sig, på ett sätt så visste jag det som hon knappt varit här :( - lite tråkigt hade varit kul om vi lärt känna varandra men men. Får väl se hur den andra är :)
Om det ens kommer flytta in nån då, men jag ska väl se hur Elina ska göra och när hon flyttar ifall jag måste skaffa mig möbler osv. Vet ju liksom inte ens om det kommer flytta in nån annan ens, och om så vet jag inte ens vad den har med sig. Jag kan ju alltid kika om vi har något över blivet hemma och sen kan man väl kika på IKEA osv, såna där affärer där dom skänker bort saker elr aa vad det nu heter.
Nej jag ska väl ta tag i saker nu kanske...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0