On the train to Gavle ...

Ja nu sitter man på tåget på väg till Gävle :)
Jag var inte alls så villig att gå upp i morse, hade ju huvudvärk och det var hur mysig som helst i min ny bäddade säng och man visste ju att det var kallt utomhus så nej jag ville ju helst ligga kvar. Men drog mig upp efter ett tag och hoppade in i duschen och gjorde mig klar för att åka hem till Uppland över helgen. Blev en snabb dusch, klä på sig och sen blev det havregrynsgröt till frukost.
Men jag var inte så jätte stressad som tur var, jag kom iväg till bussen i tid och kom ner till stan och gick och tog ut pengar innan jag gick vidare mot tågstation.
-
När jag kommer fram till Gävle så ska jag möta underbara kusin ^^ Carro och vi ska väl fika eller nåt och sitta och prata om allt möjligt hoppas jag. Har nu fått det bekräftat vad som tyngde min andra kusin i Falun och det var ju det man misstänkte för jag kunde inte komma på något annat som skulle tänkas vara fel. Men jag hoppas hon kommer på vad hon vill och allt löser sig :) <3
-
Ska se om jag får kika på Kenza & Tyra show, usb modemet var trögt igår så jag stängde av allt och la mig i sängen vid nio och kika film istället. Och pratade även med pappa i fonen. Ska bli skönt att sova i sin säng, i sitt rum och framför allt TRÄFFA MIN DIABLO <3 oh vad jag saknar honom..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0