One more

Namn: Emelie Karin Veronica Matsson
Piercingar: 2 i öronen och en i läppen
Tatueringar: snart så
Längd: 1.51
Skostorlek: 37

Hårfärg: nu, blond och lila
Är du kär i någon: nej
Önskar du att du bodde någon annanstans: skulle väl vilja bo utomlands ibland men nja vet inte
Tänker du på att ta självmord: Never


Dricker du alkohol: ja
Röker du: nix
Vilket shampoo använder du: Tigi, klippoteket volym
Vilken parfym använder du: mest britneys fantasy
Vad är du rädd för: ja det jag är rädd för har redan hänt så...
Gillar du att tvätta: ibland
Gillar du Berg-och-Dalbana: NOOOOOO


Senaste:


Film du hyrde: eh minns knappt
Film du köpte: minns jag inte heller... bara varit serier ju :P
Låten du lyssnade på: nåt på radion..
Personen du ringde: Hem
Tv program du tittade på: på tv minns jag inte, fångarna på fortet? Annars har det varit via datan och då var det plastikkirurgerna
Personen du tänkte på: sååå många


SENASTE..


Personen du fick mail av: nåt...
Personen du fick brev av: Vecko revyn
Personen du fick sms av: Hanna
Gången hela din familj åt middag tillsammans: haha minns knappt


Saken du köpte: gul lök, morötter och krossad tomater
Vad har du gjort idag: varit i skolan, varit med hanna och sånt
Var det kul: ja då :) fick se hur hanna bor :)
Hur tidigt stiger du upp: Varierar
Gillar du att slåss: njaa
Vad ska du göra idag: sova?
Är du seriös: haha märker man väl ;)


Var har du ont: ryggen lite annars vet jag inte :P
Använder du hårspray: nja nästan aldrig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0