Oriflame eller inte Oriflame?

Jag fick en för frågan av Amelie om jag vill börja med Oriflame i alla fall, som jag behöver extra pengar och för jag kan ju en del om smink osv. Då är det ju så att jag ska försöka sälja runt här och runt om över osv. Jag har ju några produkter ifrån Oriflame, och jag hade ju tänkt jobba med Mary Kay men det är så dyrt att komma igång med det :( annars hade jag börjat med det för länge sen. Det är dyrt på grund av att jag inte har dom pengar för att komma igång med det. Och mamma min jobba ju även hon med Oriflame plus att hon köpte ju produkter från Mary kay, använde från båda som jag minns det. Och om det går vägen med Oriflame så är det ju en bra start och några hundringar i fickan :) och Oriflame är inte så dyra heller och har några bra produkter. Jag kan inte prata skit om dom men jag var inte så mycket på deras sida i början, men allt efter som jag kikat i produkt kataloger, köpt egna produkter och använt osv så kan jag ju säga att jag inte har något emot dom. Visst vissa produkter har jag gillat mindre men då har jag kunnat byta ut det mot något annat vilket är jätte bra, och det jag tror lockar är nog priset på det mesta, lockar ju mig liksom :) . Men jag vet att vissa är emot oriflame eller gillar inte dom av nån anledning men jag tror jag ska ge det ett försök och se vart det leder, för jag behöver ju pengar och detta är även ett bra sätt att komma få kontakter osv. Något jag fått genom Partylite. Det vill jag verkligen komma igång med, men jag behöver lite hjälp. Har två visningar på G men är ju att jag måste ta mig hem till Uppland för att kunna ha visningarna som det är där det ska vara.
-
Tänkte visa lite produkter från Oriflame som jag använder :)
Hand kräm som doftar rätt fräscht och gör händerna lena och mjuka :)
En ansiktspray, som fuktar ansiktet osv. Jag brukar ha det på då jag har smink, sminket håller sig och ser fräscht ut :) Använder den rätt ofta..
Concealer :) nåt jag använder då och då, inte jämt men jag har iaf märkt att den täcker rätt bra
och jag gillar den, bara att jag måste komma ihåg vad färgerna liksom ska vara och vad dom gör. ;)
Denna ska man ha i håret den återfuktar tror jag och fixar torrt hårt. Och nåt med hårtoppar. Jag använder den inte så ofta mest för jag liksom glömmer bort den men den funkar iaf :)
Intim kräm, som faktiskt är suverän - dock vill jag inte säga mer än det men den har används flitigt ;) vid vissa tillfällen och då menar jag inte  till just det den är till för utan för annat. 8-) . Anyway, jag gillar dock inte doften så värst på den men det funkar.
Hårinpackning - som är bra fast jag gillar inte doften, det är TO MUCH liksom, och jag gillar inte det men använt 2 ggr och även till mitt löshår jag färga förut som fick det att bli jätte fint :)
Parfym som jag tycker doftar gott och använder då och då :) är ju även en söt ring som ni kan se med. Och den glittrar tror jag? Jag vet inte, jag fick denna i födelsedags present typ,
Här är även schampoo & balsam som hör till med inpackningen, dock luktar även dom här inte så vidare iaf inte för min luktsinne dock. Men dom får gärna vara som visnings ah sånt eller om nån vill köpa dom som gillar dom :) mer än mig. Hehe
-
Så frågan nu då ska jag eller ska jag inte?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0