Oro

Jag blir ledsen och känner att jag vill hjälpa men jag kan inte, inte på det sätt jag vill hjälpa iaf.
Min ena kusin har en nästan likadan situation som mig, gällande CSN! Och sen har hon massa problem  och jag vill hjälpa henne såå mycket men hur kan jag göra det på bästa sätt?
Sen min andra underbara kusin är det något med som jag inte vet (ännu) vad det är och det gör ju att jag oroar mig som jag vet ju inte om det är något dåligt eller något bra. Hon ville inte ta det nu så hoppas jag får veta nåt inom någon tid :)
-
Men åter till första nämnda kusin, hon betyder så enormt för mig, alltså sånt stöd hon var/är åt mig då jag mått/mår dåligt går inte att beskriva. Och med hur hon själv mår så fattar jag inte hur hon orkar? Jag tror inte ens hon själv vet om det, det märks ju inte då man läser vad hon skriver och säger för man tolkar det mer som att allt är skit eller ja jag vet inte hur jag ska förklara det så använder det ordet. Och ändå så kämpar hon på, hon går till skolan, pluggar (kanske inte jämt men hon gör det) och hon har dåliga dagar och bra dagar. Nånting som jag med har, rätt ofta sen det tog slut för mitt förhållande så har jag varit ja konstig nåt ni som följer bloggen märkt.
Jag kommer ju av mig hela tiden ;) - nej men hon är en otrolig kämpe i mina ögon och om jag skulle förlora henna så vet jag inte vad jag gör (nämnvärt kanske, får tårar nu) för hon förtjänar att leva, ha en lägenhet som utstrålar henne, pengar så att hon klarar sig, och ha sin familj/vänner i närheten.
Jag helt enkelt något jag inte direkt säger men Jag älskar dig Carro <3 finns här för dig hoppas du vet det ..

Kommentarer
Postat av: CarolinePralin

Jag älskar dig också!

Om jag råkar aggra mot dig någon gång, ta det för guds skull inte personligt, det är troligtvis bara mig själv jag är arg på.

Du betyder så otroligt mycket också, ska du veta. Jag längtar tills på fredag!



Massa kramar

2010-10-20 @ 00:42:13
URL: http://carolinepralin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0