PLuggi plugg

Nu har jag ätit, kom hem vid fem, vi hade låååång föreläsning idag och redan efter en timme börja jag känna huvudvärken kommande krypande men som jag inte hade med mig några tabletter så fick jag bita ihop. Vi pratade på om det ena och det andra, började ett och slutade fyra eller kvart i, och skulle sluta fem men fick gå en timme tidigare (Tack för det) och jag hann med tio i bussen från skolan och hehe roliga var att när vi kommer in i Falun så är det värsta bilkön in i centrem. Från rondellen vid gruvan typ och ända in till östra hamngatan :O liksom hehe, det tog en evighet innan vi var framme och jag såg min buss men när jag kom av min buss så åkte den :( så det fick bli att stå och frysa i en kvart till nästa buss kom.
-
Väl hemma så blev det att göra nåt att äta, och jag gjorde stekta ägg och hade på mackor och redan efter första så började jag bli mätt men lyckades få i mig andra med :) . Sen nu så försöker jag vänta på att huvudvärk tabletten ska värka så ska jag sätta igång med lite läxor och se till att få lite sånt klart. Sen ska jag nog gå och lägga mig tidigt, sov dåligt inatt fast jag la mig före halvtio igår, vaknade mitt i natten och stängde av tv/dvd och somnade om. Sen vakna jag igen av att jag hade värsta spännings huvudvärken och satt och gjorde övningar som kära Cattis visade mig att jag kunde göra, gjorde det medans jag väntade på att huvudvärkstabletten skulle göra sin verkan. Och när jag försökte somna om igen så gick det inte, fick rätta till kuddarna och kunde knappt vända på mig för jag blev yr och mådde illa. Men sen somnade jag till slut. Och vaknade vid elva idag och gick då upp och började göra mig klar, fast jag ska inte gå upp en timme innan jag ska iväg för blir ju bara stressad och hinner knappt med, inte jämt men nästan.
Nej nu ska jag nog försöka plugga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0