Skit helvete

Alltså jag mailade min lärare på distans kursen jag läser om och frågade hur många poäng kan man få i från den kursen och det är 15 högskole poäng. Och jag behöver 19 jävla poäng för att CSN helvete ska godkänna mig att jag ska kunna få bidrag och lån. Och jag vet för faaaaaaaan inte hur jag ska göra, jag vill ju bara få klart helvetet så jag kan få ifrån CSN. Jag mailade även csn och frågade vad jag ska göra och berätta situation på nytt. Och frågade hur jag ska göra för att uppfylla dom där kraven dom har. Som jag bara får 15 poäng och jag behöver då 4 jävla poäng till, så om jag ska göra en extra uppgift eller om jag ska göra nåt för att få dom där jävla poängen. Samtidigt så maila jag även läraren och frågade om jag ska köra solo eller inte som kursen eller uppgifterna går ut på att jobba i grupp men jag tillhör ju ingen grupp nu utan jag kör ju helt solo som jag läser om den lite annorlunda. Fan just nu ångrar jag som fan att jag ens började med den här kursen, men som sagt jag visste ju inte då att jag skulle bli lämnad ensam (igen) och flytta till Falun och börja studera där. Och jag trivs jätte bra på skolan och kurserna går ju bra dessutom. Jag känner mig bara stressad nu som jag vet att jag måste få till och lära mej massa inför tentan om tre veckor och att jag har räkningar som måste bli betalda och jag vet att om jag får från csn så kommer mina skulder försvinna i princip och det skulle bli sååå jäkla skönt.
Jag vill inte flytta hem, jag vill inte skriva in mig på arbetsförmedlingen igen jag vill inte återgå till att leta jobb igen och ha omenings fulla dagar hemma. Jag låg för fan i sängen i princip varje dag, kikade på serier och gjorde INGENTING! Alltså om jag blir tvugen att flytta hem igen så kommer jag ändå inte kunna betala mina skulder direkt och hur kul är det då? Och jag kommer ju må fan som vissa kommer dit som jag inte vill se eller ens träffa. Jag vet att det gått en tid nu men jag vill bara inte träffa eller se dom. Vad fan ska jag göra?
-
För deltid jobb kommer inte hjälpa så mycket, och kommer jag hinna med läxor och allt då? I så fall är det helger jag mest kan jobba och dom dagar vi är lediga. Men frågan är ju då är det bäst att få jobb här i Falun eller i Borlänge? I Borlänge är det bra ifall jag ska jobba efter skolan eller före, och i Falun är det bra för det är ju närmare hem och jag kan ta cykeln. Någon ge mig tips och råd, mest som gör att jag kan bo kvar här då :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0