Sleepy sleeepy

OK för det första, Antingen så är det NÅGON som spelar musik av något konstigt slag ELLER så är det någon som för liv med en borr eller liknande ARGGH!!
Jag är extremt trött, Amelie ringde mig kvart över sju i morse och frågade om en sak, förvisso skulle jag upp halv åtta så iställe för att vänta in alarmet så stängde jag av det och hoppade in i duschen. I hela tjugo minuter njöt jag av en varm dusch. Sen blev det frukost och göra sig i ordning, väl vid skolan så gick jag med Sandra en från klassen till teknikdalen och väntade in Hanna som inte var vid busshållplatsen när jag kom. Och sen började vi lektionen och jämt när man kommer till skolan så sitter man och gäspar och blir liksom mer trött. Och jag har en tendens att liksom nicka till under lektioner, och speciellt senaste dagarna så har jag nickat till och suttit och blundat under lektions tid :O - och det är INTE bra.
-
Sen när man väl slutat då är man liksom seg och sen somnar man nästan på bussen och väl i Falun så ser jag min buss hem men så ser jag att det står annat på den och jag var dum och frågade inte vart bussen gick nångonstans utan jag ställde mig och väntade där medans jag märker hur andra åker iväg med en annan buss och det blir tomt, för den buss jag halvt trodde var min kändes som om det var min allt mer klockan närma sig för att den skulle åka och när den åkte så kände jag att jag skulle varit på den där bussen. Så jag fick stå och vänta i en halvtimme till nästa buss :( liksom jätte kul. Varför går bussen 1 gång i halvtimmen för? Och bussen till borlänge går var tjugonde minut, fail där liksom. Jaja jag ska väl försöka vakna till och få lite gjort, skönt att vi är lediga imorrn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0