Söndag

Vaknade för ett tag sen eller egentligen några timmar för grannarna ovanför håller på med nånting och jag vet inte vad, ganska irriterande och höra hur dom smäller i väggar, golv, dörrar och förmodligen i elementen :S för nåt konstigt ljud ungefär som när man slår i rör eller i element låter det som HELA tiden. Och man hör hur dom springer omkring och sen hur dom liksom pratar högt med varann, GAH irriterande som fan.
Men men ska om 1½ timme fara med syrran till järnvägstation, hon åker nämligen hem idag så blir ju till att fixa och sådant. Har kommit på smarta idén att hon lånar min busskort och tar bussen ner till stan och jag cyklar ner och möter upp henne, vi tar hennes väska på pakethållaren och sen går vi till station. Ska tydligen ta 8 minuter så why not ;) - för min pakethållare har typ gått sönder 8-) men kan ha väskan på iaf, men inte skjutsa något mer...
FRUKOST!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0