Sunday

Ja inatt så drömde jag så där konstigt :S nåt jag inte gjort på länge och det är lite jobbigt att drömma sånt där :( får en ju att hoppas fast man inte ens ska det. Vaknade iaf och kunde inte somna om till en början men sen så somnade jag om och sedan väcktes man av grävmaskinerna utanför >_< - men men

Var till en början seg i huvudet när jag gick upp, är barnvakt nu till Elsa som pappa, amelie, linnea och alex åkt till storstaden och gratta stoffe som fyller tjugo år imorn. På sätt och vis vill jag också gratta honom men som sagt så bor han nånstans där jag inte vill vara och med person jag inte vill träffa. Jag skiter i om det gått en tid nu, och jag kan träffa stoffe men inte henne så är det bara. Sluta klaga och döm mig, jag känner helt enkelt så bara och jag själv tycker det är jobbigt men så är fallet helt enkelt.

Men imorn bär det av till Fina Falun :) och ensamheten dock :/ är fan synd att jag inte kan ha min katt där :( han är såååå gooooooo <3 vill ju inte ens sluta gosa med han :'(
Jaja, snart får jag eller vi främmande från årsunda, dom kommer och grattar syrran :) så har dukat ut lite fika och fixat ordning så kaffebryggaren är klar så man behöver bara trycka på start knappen så bryggas det kaffe ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0