Svin svin svin

ÅH nu blev jag arg, irriterad IGEN!
Fast denna gång på något som stört mig i ett halvår, och ska tydligen finnas ÖVERALLT!!!
Hur fan ska jag få slippa egentligen? Vill åka och slå ner båda två fy fan vad jag är illamående på hela situationen.
Jag fattar inte varför jag inte kan släppa det bara och igonera dom :( fan fan fan. Måste nog gå till kurator för jag klarar inte mer :( det är för mycket och jag kan ju inte bara ta bort vissa sidor heller för det är sidor jag tycker om och jag kan inte bara ta bort dom bara för dom dyker upp här och var , nästlar sig in i allt skit. Att dom ska ha koppling med mig även om det inte är meningen.
Bilder jag redigerat på det där programmet picnik :) vill bra gärna ha prem, så man kan ha mer effekter, hur kul som helst ju :) - hehe gillar sista bilden, jag leker THE HULK ;) haha. Men jag gillar bäst den i mitten ^^ kommit på en suverän header men måste dock ta hjälp av någon av mina kusiner dock. Och första är lite av zombie, vamp, skräck intryck :) hehe
-
Angående det jag skrev överst så är det den största anledning till att jag inte vill flytta hem igen. Om jag skulle behöva det så vill jag hellre ha lägenhet eller något och bo i närheten istället för jag klarar inte att bo som vi gör där hemma, vill ju i så fall ha mitt rum för mig själv men det får man ju inte :( och sen hur jag blir när dom är där usch mår illa och känner tyngd inom mig. BLÄÄÄÄÄ för hela skiten, jag mår skit "!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0