Taaadaaaaa

Haft besök av mormor & morfar idag :) - käkade kladdkaka med glass och drack kaffe medans vi små pratade och syrran öppnade fina paket :)
Sen när dom åkt så låg jag i soffan med Elsa och kikade på saltkråkan (mmm sommar <3) och sen fick jag veta när Johanna skulle komma så gick in och hämtade kladdkakan och glassen igen ;) fast denna gång så drack vi cola istället.
Elsa hade precis innan Johanna kom, stoppat ner några bitar socker i sitt cola glas >_< UUUH! Haha :) men hon drack och tyckte att det var gott, konstig unge, hon är ju sjuk så känner väl inte så mycket smak är väl därför man inte äter så mycket. Hon börja bråka lite nu när Johanna var här fast vi typ skratta bara som hon var så ja rolig. Men sen somnade hon bara så där :P

Vi satt och prata om ditt och datt sen rörde sig Johanna hem (serier som lockade ;) )  och jag gick in med disken och började plocka med tvätten. det jag hängt upp tidigare idag fick åka in i tumlarn och det jag tvättat åkte upp på tvättställningen. Och tände en brasa och började diska upp den disk vi samlat ihop idag och sen torka ja av bordet och sopade golvet lite ytligt :) med det menar jag att jag inte gjorde så noggrant utan för syn skull så ser det något rent ut :)

Är som sagt lite svårt att få det snyggt här hemma som vi har sååå mycket saker och även om man rensade ut en massa så skulle det välla ut med saker. Huset är för litet för en så här stor familj. Vi skulle behöva tänka till egentligen och verkligen gå igenom allting men för det krävs det framför allt TID, och ork att göra detta som det kommer att ta en enorm tid att göra. Men men nu har ju typ jag och stoffe flyttat ut halvt, inte helt men ja. Och det ger ju det lite mer plats men ändå inte.

För det andra behöver jag typ packa och kolla upp tider för imorn, ska ju åka tillbaka till Falun. Vill hinna till lägenhetn med sakerna och typ kanske byta kläder och sedan fara vidare till Borlänge för en lektion.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0