That day, This day

Jisses vad jag gör inlägg nu, men jag lägger ju upp bilder som jag inte direkt har en aning om vilka dagar iaf på några stycken :) Här kommer det sista, och det är från igår och idag om jag minns rätt.
Gårdagens outfit
Jeans leggings - Ginatricot
Musse pigg tröja - Cubus
Strumpor - Gina tricot
Sjal - Cubus
Dagens outfit
Jeans leggings - Gina
Hood tröja - Gina
Rosa mys strumpor . vet ej fått i julklapp, och använder dom hemma och i mina högklackade för det gör inte ont då ;)
Hade mina fina handklovar örhängen, använder dom inte så särskilt men dom är ju lite
ovanliga att ha bara så där, iaf så känns det så
Nu räcker det för idag tror jag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0