Thinking

Idag på föreläsningen så satt jag och funderade (något som blir varenda gång jag är på föreläsning, mina tankar far iväg åt andra håll och jag hänger inte med i lektionen...) Iaf så blev det så idag med och det var lite om min "situation" och lite annat och hur jag ska lägga upp det här med pluggandet, för skrev ut schema på nytt idag som vi bytt lektions sal på ena kursen och för att dom lagt till nya schema som börjar gälla v45. Och såg då att jag kanske inte ens ska söka jobb iaf som vi kommer ha vissa dagar 2 lektioner samma dag och ungefär som nu ska vi ha 4 dagar och en dag ledigt. Och det var första gången jag va i en datasal i skolan och shit vad det påminde om Högbergs, med att logga in på datorn ^^ visst dom har säkert det där på massa andra skolor med men nu har jag ju gått på Högbergs och vet att dom kör det där. Anyway, så skrev ut lite grejor och sen fick man gå ut i korridoren och liksom skriva ut med hjälp av kopiatorn rätt coolt :P men var lite strul först men löste det.
Men för jag behöver lägga ner ett rejällt kål på kursen jag läser om och se till att klara den så fort som möjligt så att jag kan fixa med CSN! Funderar på att gå till kontoret igen på torsdag och fråga om en sak jag funderar på, bara inte jag ska göra något speciellt efter skolan som att jobba med gruppen så kan jag ju åka.
Nej jag ska väl hälla i mig en kopp kaffe eller nåt, gå ut och ta lite luft på balkongen så ska jag väl börja plugga REAL HARD!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0