Tidsfördriv...

Hittade detta på en annans blogg :) en vän på facebook.
-
Favoritcafé: café Peace & Love i Borlänge <3 (haha bara varit där EN gång ;P )
Favorittidning: Cosmo, SOLO, VR ,, + skvallertidningar
Favoritplagg i garderoben just nu: Min gråa musse pigg hoodie :)
Byter gärna garderob med: Svårt... 
Vanligaste färgen på mina kläder: svart
Sminktips till allmänheten: Lagom inte för mycket och inte för lite
Mitt rum kan beskrivas som: Fattas saker.. innan det kommer kännas som mitt
Mig själv med tre ord: Pratglad, glad, snäll :)
Jag tränar: inte än...
Jag ville bli när jag var liten: artist haha jag med min blyghet... 
Nu vill jag bli: Ha en egen detaljhandel kanske inredning eller ett eget café 
Humör just nu: både glad och trött
Är det nåt du absolut inte äter: det finns ju en del men står helt still i huvudet... 
Hur många kuddar sover du med: har 4-5 men kramas mestadels med en
Morgon- eller nattmänniska: natt, vet inte om ja alltid varit det men utvecklades mestadels då jag var tsm med stoffe.. då vi ofta var vakna sent på natten och sov hela dagen xD
Sparare eller slösare: Varit en slösare men ska SPARA!!! 
Bästa film: men svåårt.. vi säger Twiligt eclipse och SATC 2 just nu.. 
Hur många barn vill du ha när du blir stor: två tror jag
Bio eller promenad: men det beror ju på, dåligt väder = Bio, fint väder = promenad ENKELT!! 
Är du kittlig: jodå
Största svaghet: snällheten ibland tror jag.. att jag är lat
Det här är jag bra på: sova ;)  nej men jag är bra på att inte göra det jag ska när man bör göra det, alltså skjuta på saker. så som läxor? ;P
Chips, morötter eller godis? Godis, men har blivit morötter nu senaste tiden
Stökigt eller välstädat? (ditt rum) : rätt så städat faktiskt
Kaffe, te eller inget? te mest 
Har du en besatthet? secret

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0