Torsdag

Vaknade för runt en timme sen, blev att gå upp. Jag kan inte sova värst länge här har jag märkt, för grannarna låter ju som fan. Dom borrar, tappar saker, springer hit & dit etc. Och visst det är ju dag så jag ska ju inte klaga egentligen :) men funderar på att skaffa hörsel proppar se om det hjälper mig att få sova lite längre iaf utan att bli väckt. Har diskat, för orka inte det igår så sparade det till idag, men det har jag gjort, gjorde frukost vilket blev min stora kopp med nyponsoppa, två messmörs mackor och en tallrik havregryns gröt :D , inte för att jag var vrålhungrig direkt men då kan jag förhoppningsvis hålla mig ett tag :)
Har förövrigt öppnat fönstret i rummet mitt för att vädra ut det, vilket behövs, behöver även dammsuga med men det kan jag ju inte :( dåligt. Och behöver samla ihop lite papper osv med. Och sitter nu och lägger över viktiga saker ifrån datorn till externa hårddisken (den nya) för imorrn tänkte jag åka till el giganten eller gå snarare efter skolan och se om dom kan hjälpa mig med ljudet. För det är så irriterande att ha det är eeviga ljudet som knappt blir tyst.
-
När jag är klar med det så ska jag sätta mig med läxorna och gå igenom allting. :) hoppas dom kan fixa datorn direkt så jag kan ta med mig den hem igen, som jag måste i princip ha den ju i skol arbetet, speciellt kursen i Gävle. Men ska lägga över på usb med och skriva ut i skolan så har jag uppgifterna på papper. Blir perfekt då :) men är ju också så att jag måste kunna kolla mail osv. OH suger att man ska ha en dator som tycker om att krångla, fattar inte varför jag har sån otur med den på det sättet :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0