Trött på detta daltande hit & dit!!

Nu har jag ännu en gång mailat till läraren och hoppas att han kan hjälpa mig, jag behöver ju vända mig till någon som kan hjälpa mig med detta. Men jag vet ju inte vem jag ska prata med, är ju massa daltande hit & dit hela tiden och jag får ju inga konkreta svar. Får ju liksom "du ska göra si och så... (sen) nej men du ska inte göra så utan du ska göra så här..." Så är det ungefär, och först när jag tog kontakt med högskolan i Gävle plus läraren och berättade kortfattat om situationen, och frågade då om inte jag kunde göra om uppgifterna + tentan och göra allt typ solo då, som jag behöver klara den kursen för att få från CSN. Klart!
Han sa ju då att det gick bra, och att jag skulle få tag i någon Ulf, som jag nu några veckor senare FORTFARANDE inte får tag på. Läraren säger heeeeeela tiden att jag kan få tag på han men icke får jag det heller.
Och sen så efter mailande hit och dit med läraren så säger han det ena och det andra och kommer fram nu med att jag bör jobba i grupp! Ja men hallå? Hur fan ska jag kunna jobba i grupp, när jag inte ens är registrerad där längre, jag ska ju bara göra om uppgifterna och tentan! För han sa att det gick bra, och har även fått veta att jag har fyra poäng som jag måste på något sätt uppfylla, som kursen bara ger 15 poäng- och jag behöver 19 poäng, enligt CSN's krav. Som jag skrev i tidigare inlägg, så har jag mailat både lärare och CSN! Plus att jag suttit och kikat igenom HIG's hemsida och försökt luska ut nåt men inte fått något resultat. Vet ju inte vem jag ska vända mig till, som kan hjälpa mig. Visst jag kan ju göra uppgifterna klara men sen då? Borde ju få extra bonus poäng egentligen, för jag lägger ner sån energi på att få klart detta så jag kan fokusera på mina kurser jag läser här. Dom hinder jag får är ju precis det här jag pratar om, dom säger en sak först sen en annan nästa gång.
-
Är så jäkla trött på det, jag vill ju bara klara av detta så jag kan få från CSN igen - efter det så kommer jag ju ha det bra.
Är även lite fundersam över hur min lägenhets kompis ska göra, hon kom ju hem i måndags lite snabbt och berätta att hennes föräldrar kommer på besök under helgen. Klockan är tjugo i fem och än så länge så är det ingen som dykt upp och jag ser ju ut som hm.. jag gör när jag är hemma SLAFFSIG! Orkar inte se bra ut hemma ;) och har ju massa att tänka på och klura ut. GAH! Låter som om jag klagar vilket jag gör men ändå ^^
-
Fan ni, du vem som helst - SÄG VEM JAG KAN VÄNDA MIG TILL ANGÅENDE DETTA JAG DALTAT OM NU!!!
Jag skulle som sagt bli skit glad med lite tips & råd. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0