Two on ONE week!!

Sooo awesome ;)
I fredags så ringde ju dom och fråga om jag ville komma och bli intervjuad för ett jobb (sälja alarm) och det är imorgon, och nu idag när jag kom hem så har jag fått mail om att komma på en annan intervju fast den är i Borlänge OCH det har jag sökt till. Dom gillade tydligen mitt CV :D fööööörsta gången jag hör det kan jag ju lova :O . Haha :D
rätt nice. Jag gilla falun&borlänge ;) verkar ju få jobb här haha, för jag börja plugga mesta dels för att jag inte fick något jobb och nu när jag pluggar något jag är intresserad av DÅÅÅ får jag jobbintervjuer två dessutom.
Hah!!!
I helgen kommer jag få träffa min söööööööötnos <3 can´t wait



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0