Utkast: Okt. 11, 2010

1. Tre saker om dig själv du är stolt över - Jag börjar gå vidare, börjat skolan, tar tag i saker fast det är jobbigt.
2. Har du snusat? - Nope, äckligt
3. Har du fimpat en cigg på nån annan? - Nej
4. Har du legat i sängen brevid en kille? - Ja. Men det var ju ett tag sen...
5. Har du blivit dumpad? - Ja
6. Har du blivit slagen allvarligt? - Neej
7. Tar du droger? - Nej, 
8. Din första tanke när du vaknar? - Typ NEEEJ! 
9. Har du pussat en tjej? - Eh nej
10. Hatar du någon? - Vet inte
11. Älskar du någon? - Jaaa
12. Har några av dina vänner svikit dig? - Joo det har dom
13. Har du djur? - Ja, en söt misse ^^
14. Har du legat brevid en tjej i sängen? - Ja, syrran, kusinerna och någon kompis
15. Är du kär? - Nej
16. Gillar du orange? - Nja så där
17. Tränar du? Isåfall vad och hur ofta? - Nej, inte just nu men när jag har ekonomi så kanske 
18. Har du nån sjukdom? - Nope
19. Har du skämt ut dej för den du gillar? - Har jag säkert
20. Har du en gris? - Min styv syster ;) haha nejdå
21. Har du en plattång? - Ja. en vanlig och en mini ^^
22. Har du en bror? - Nej 
23. Har du sjukt bra humor? - Haha nej det tror jag inte ;P 
24. Är du brunett? - Nej men har färgat det brunt
25. Gillar du att stå i duschen flera timmar? - För det mesta men skulle hellre vilja ha ett badkar så man kan bada lääänge^^ 
26. Röker du? - Nej
27. Har du en hund? - Nej inte nu
28. Har du skilda föräldrar? - Nej dom hann inte skilja sig, dom bara separera sen hann det inte bli mer än deten
29. Har du gått på simskola? - Ja. när jag var liten
30. Har du sagt bög till en kille? - Ja det har jag nog
31. Har du sagt fitta till en tjej? - Nej
32. Har du fuskat? - Ooops ;)
33. Har du en teve på ditt rum? - Japp men inga tvkanaler ännu :/ har dvdn som bästa vän ^^
34. Har du lunar? - Nej, haha var flera år sen nu
35. Har du MSN? - Ja. 
36. Har du en syster? - Ja. två rättare sagt, + två styvsystrar
37. Har du bruna ögon? - Nope 
38. Gillar du att fota? - Jo men vill ha en bättre kamera
39. Har du sett dig själv brinna? - Eh nej?
40. Hjälper du dina vänner? - Ja så mycket jag kan
41. Gillar du tacos? - FAVORIT!
42. Tycker du att du är söt? - Jodå
43. Har du dansat? - Njaae
44. Har du spelat fotboll? - En gång eller ja flera men under en period sen hoppa jag av, sen har det varit på "lek". 
45. Tror du på äkta kärlek vid första ögonkastet? - Vet inte
46. Kan du stå framför spegeln i timmar om du bara får? - Nej
47. Har du ätit sniglar? - Nej Blääääää
48. Äger du en locktång? - Ja. två stycken eller nej ena gav jag ju bort
49. Gillar du att tugga tuggummi? - Ibland
50. Borstar du tänderna varje morgon och kväll? - Nja är bättre nu än förut
51. Gillar du kläder? - Klart 
52. Hatar du falska vänner? - Typ
53. Gillar du att räkna matte? - Nja ibland
54. Din bästa killkompis? - -
55: Har du gråtit inför en vän? - Jo
56. Kan du sjunga? - Ja men inte inför någon bara för mig själv :D
57. Har du sett någon död? - Ja, mamma...
58. Säger du vad du vill? - Försöker
59. Svär du mycket? - händer väl
60. Vad är ditt hela namn? - Emelie Karin Veronica Matsson
61. Kan du tala spanska? - Nej, bara nybörjar ord typ
62. Är du kortare än 1.60 - Ja. 
63. Älskar du sommaren? - Ja. <3
64. Älskar du vintern? - Inte alltid men händer
65. Har du mer än 6 par skor? - Enligt många så har jag för måååånga par, men enligt mig så är det för lite ;) så ja jag har ett x antal skor, mer än 6 par
66. Brukar du sjunga när du är i duschen? - Nepp 
67. Har du hoppat ut ifrån ett fönster? - Ja. 
68. Har du mer än 3 par mjukisbyxor? - Bara 2
69. Gillar du att städa? - Jag gillar resultatet
70. Gillar du att sova länge? - Ja, fast sover så knas nu så :S 
71. Har du vart med om en olycka? - Ja. 
72. Är du förvirrad? - Väldigt. 
73. Har du mer än 6 par byxor? - Japp
74. Har du förlorat en vän? - Jo. 
75. Gillar du att shoppa? - Ja. 
76. Har du varit i paris? - Nej. 
77. Gillar du ormar? - Usch nej
78. Klarar du dej själv? - Jo bara det ordnar sig med csn så ja
79. Har du lagat mat? - Ja. 
80. Är du klantig? - Så där
81. Har du foppatoffler? - Ja, ett par rosa ^^
82. Har du mer än 20 låtar på din data? - Ja. ehehe över tusen eller två? 
83. Sminkar du dej innan skolan? - Aa
84. Har du träffat en kändis? - Ja. 
85. Har du mer än 7 par nagelack? - Nej
86. Har du busringt? - Ja. 
87. Har du skällt på din bror? - -
88. Har du en vän som skiter i dig? - Nej tror inte det
89. Har du velat göra saker men vågar inte? - Ja. 
90. Sover du med nått gosedjur? - Nej. 
91. Har du åkt nånstans utan att du får? - Ja. 
92. Vill du bara bort ibland? - Ja. 
93. Har du tältat? - Ja. 
94. Har du brännt dig? - Ja. 
95. Har du lekt med levande ljus ? - Ja. 
96. Har du lekt anden i glaset? - Ja. 
97. Skäms du ibland? - Ja.
98. Bor du i skåne? - Nej. 
99. Gillar du hip hop/rap musik? - Jodå vissa låtar
100. Vilken ringsignal har du på din mobiltelefon? - Counting the days med Good Charlotte
101. Är du singel? - Ja. 
102. Har du åkt flygplan nån gång? - Ja. 
103. Har du kul just nu? - Inte direkt. 
104. Är du blyg? - Ganska. 
105. Har du svarat ärligt på alla frågor? - Ja. 
106. Vad har du ätit idag? - Havregrynsgröt
107. Har du cam? - Inbyggt i datorn.
108. Vilken film såg du senast? - Look who talking now
109. Och med vem var det? - mig själv
110. Brukar du lita på folk? - Jodå
111. Har du blivit sviken? - Ja. 
112. Vad är din största önskan nu? - Att jag får pengar från CSN snart. (samma som min kusin)
113. Vem saknar du? - Några stycken
114. Vem vill du ringa just nu? - Vet inte riktigt
115. Och varför? - -
116. Hur ofta sitter du vid datorn - Föööör mycket
117. Vad har du gjort idag? - Ätit frukost, och suttit framför denna burk 
118. Vad var det senaste du köpte? - en latte på wayne's, unna mig det för dom små pengar jag fann i väskor osv :P bra att man har små pengar liggandes i väskan ibland
119. När var det? - Igår
120. Vilken affär var det? - Wayne's coffe
121. Hur mycket pengar spenderar du på kläder i månaden? - Ja förut var det några hundringar men nu är det ett tag sen
122. Är utseende viktigt för dig? - Ja. 
123. Har du någon vän du litar på till 100%? - Ja. 
124. När var du i skolan sist? - Ska dit idag. 
125. Är du blond? - Ja. 
126. Vill du vara blond? - Både ja och nej
127. Vad ser du fram emot? - När jag får mina pengar från CSN. och kan bet räkningar
128. Har du smink just nu? - Nej. men snart
129. Vad har du för kläder just nu? - Pyamas byxor och tshirt
130. Vart sitter du just nu? - I min säng
131. Om du kollar till höger, vad ser du?- Gardiner, fönster och min palläggar
132. Vad vill du ha just nu? - Pengartandvård
133. Gillar du simpsons? - Ja. 
134. Har du blogg? - Ja
135. Favorit färg på kläder? - Köper det jag gillar och tycker är snyggt på mig själv
136. Senaste låt du lyssna på? - Mötley crue, down at the whisky tror jag
137. När grät du senast? - Minns inte
138. Och varför? - minns inte
139. Har du slagit en kille mellan benen på allvar? - Nej
140. Pratar du med dig själv? - Nja
141. Ett datum du alltid kommer minnas? - 2007-01-16 Dagen eller natten jag blev lycklig! 
142. Varför just de datumet? - Det var då jag blev tsm med stoffe och det var en turbulent natt så det är nåt som etsat sig fast i min hjärna. 
143. När fyller du år? - 18 maj
144. Hur mycket pengar har du nu? - Nada
145. Vart får du pengar ifrån? - Lånat av pappa men ska få från csn så fort det ordnar sig
146. Är du bortskämd? - Ja. lite 
147. Vill du ha barn? - Någon gång, 
148. Är du oskuld? - Nej. 
149. Vad hade du för skor idag? - vet inte än
150. Vad heter du på bilddagboken? - emmliscious
151. Något du vill göra just nu? - vet inte, men ska göra mig klar för skolan
152. Bråkar du och din mamma? - Nej.
153. Älskar du din mamma? - Ja. 
154. Vem är 6e online på msn just nu? - Är ingen 6:e inloggad just
155. Något nytt projekt på G inom snar framtid? - Nej 
156. Hångel på första dejten? - Jo skulle vara OK
157. När går du upp när du ska till skolan? - Beror på när jag börjar
158. När börjar du skolan på morgonen? - Ena dagen 13-15 eller 15-17, andra 10-12 o nån dag ledigt 
159. Har du fått något mvg? - Nej
160. Har du fått något vg? - Ja. 
161. Har du fått något g? - Ja. 
162. Har du fått något ig? - Ja. 
163. Har du legat på sjukhuset senaste halvåret? - nej bara varit på akuten
164. Varför? - urinvägsinfektion
165. Hur mår du just nu? - bättre
166. Älskar du din familj? - Klart 
167. Hur ofta duschar du? - Beror på
168. Rakar du benen? - Ja. ibland behöer inte
169. En person du saknar - Johanna
170. En person du skulle kunna göra allt för - Syster
171. Chattar du med ngn just nu? - Nej jag gjorde
172. Vad gör du på helgerna? - Segar
173. Person som du avskydde i skolan? - Matti (lärare)
174. När fick du en kram senast - när syrran va här
175. Och av vem? - syrran
176. Vad föredrar du, smsa eller ringa? - Smsa. 
177. Hur många smsar du med nu? - Ingen. 
178. Vad är klockan just nu? - 13,23
179. Är du mörkrädd? - Ja.  utomhus
180. Har du varit på lisberg i år? - Nej. 
181. Beskriv dig själv med tre ord - Liten, blond, något glad
182. Är du allergisk mot något? - mot pencillin hur stavas det?
183. Tar du mediciner mot något? - Nej migrän tabletter?
184. Vad har du för mobil? - Sony Ericsson satio red
185. Brukar du dricka alkohol? - Jadå, men inte så ofta
186. Dricker du för det är gott, eller för grupptrycket ? - För att det är gott. 
187. Hur många hus har du bott i? - Eh... 5 tror jag. 
188. Vad har du för färger i ditt rum? - Äcklig grön färg >_<
189. När ska du sova? - Om några timmar
190. Har du haft utegångsförbud - nja
191. Ångrar du något i ditt liv? - Tyvärr, ja. 
192. Var du en sprucken kondom? - nej
193. Älskar dina föräldrar dig? - Självklart!
194. Har socialen lagt sig i ditt liv? - nej, men jag har rådfrågat dom
195. Vad är det för år? - 2010
196. Vad är det för månad? - Oktober
197. Anser du dig själv som smart? - Det beror på vad saken handlar om. 
198. Vad brukar folk kalla dig? - Eme. Emelie
199. Är du en bitch? - Nej. men kan vara 
200. Hur gammal är du ? - 21
201. Värsta känslan? - Ensamhet
202. Bästa känslan? - Lycka.
203. Har du någonsin varit kär? - Ja. 
204. Vad har du på väggarna i ditt sovrum? - Ingenting. 
205. Vad har du under sängen? - inget
206. Ser på? - Serier just nu är det Angel som går för fullt på dvdn
207. Lyssnar på? - musik
209. Är du pinsam ibland? När? - händer väl
210. Om du fick träffa vem du ville död eller levande, vem? - Mamma <3
211. Vad stod det i ditt senaste mottagna SMS? - Ok, kram
212. Vad vill du bli när du blir stor? - Vet inte, kanske ha eget café eller jobba i butik
213. Hur skulle dina vänner beskriva dig? - Snäll, omtänksam, knasig ;)
214. Vilket är ditt lyckligaste ögonblick? - -  
215. Vad skulle du vilja vara världsmästare i? - vet inte
216. Vilken kroppsdel klarar du dig utan? - eh.....
217. Vilken superhjältekraft vill du ha? - Att stanna tiden då det behövs
218. Vad är du beroende av? - Datorn, mobil sängen
219. Vad skulle du ta med dig till en öde ö? - datorn så man har musik ;P
220. Som vän är du? - Ärlig, finns där, 
221. Är du bra på? - vara lat?
222. Är du avundsjuk? - Jo, ibland
223. Öl och pilkastning eller discomusik och dans? - föredrar dans då
224. Det första du gör på morgonen? - vet inte kikar klockan kanske
225. Hemlig “förälskelse” - typ skådis eller annat “oskyldigt”? - Per Gessle när jag var mindre xDinchester!
226. Mest märkbara tantvarning? - Har tantkläder haha jag vet inte
227. Vad skulle du vilja göra mer på din fria tid? - Massor
228. Nåt du SKULLE VILJA göra, men aldrig får tillfälle, tid eller råd med? - Göra saker
229. Det bästa med att ha barn? - Jag vet inte än som jag inte har barn, men glädjen dom ger och kärlek eller nåt
230. Livsdröm? - Bo i varmt land ha det bra :)
UPDATE! Jag var tvungen att avbryta tidigare idag bara för jag skulle göra mej klar för skolan, och fortsatte nu från 183 :) har "snott" listan från kusin Carro <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0