Vad jag vill göra, Ideér ;)

Man kan ju iallafall få fantisera ^^
Om jag nu ska bo här i typ tre år så vill jag faktiskt att det ska se mer ut som ett hem än ett tråkigt "tillfälle" hem där man knappt har några möbler.
Jag menar köket ser rätt öde ut egentligen, bara gör bakom köks möblerna nu är det ju rätt tomt liksom i håligt och ekar ju när man är där inne. Och vardagsrummet är desamma där ekande tom rum. Är ju bara två soffor och ett bord där, och hur kul är det?  Jag har drömt mig bort och kikat i både ikea och clas ohlson plus massa mer och drömt mig bort :)
På balkongen skulle jag vilja ha något liknande bara för att piffa upp liksom, och blir ju fin fint nu när vintern närmar sig.
Lägga ut såna här på golvet eller vad det nu heter/kallas där. På balkongen då, så den där cement golvet försvinner och blir nog inte så kallt heller då :)
Trädgårds möbler :) nu säger jag inte att det är JUST dom där utan dom står mer för att jag vill ha möbler på balkongen så man kan sitta på nåt.
Såna här skulle inte vara helt fel :P älskar såna sååå snygga och rätt bekväma ändå ;)
En sån här vill jag ha precis innanför dörren i hallen :) perfekt att ha vantar, mössor etc i :) hur fint vore inte det. Men färgen det får man väl se :)
Ok, jag har liiiiiiite beslutångest här, men visst detta är inget jag kommer köpa nu direkt men om man säger så här, jag ÄÄÄÄLSKAR ju mörka möbler men jag gillar ju även ljusa möbler med, men det är ju också så att det spelar roll för vart man ska ha möblerna. Som dessa både färgarna på möblerna passar in i vardagsrummet här, men man bör väl också tänka på hur blir det i nästa boende?
Men men dessa är rätt snygga och bra förvaring :)
Denna vill jag verkligen ha, har kommit på värsta idén för mitt framtida sovrum :) , jag ska försöka berätta eller förklara :) - Vid ena väggen så ska en sån här (ovan) stå och i mellan mina 2 byråer som jag redan har, fast ena är ju nu kvar hemma som syrran lånar, iaf dom ska stå i mellan så en till (ovan) bredvid dom och i mellan ovan för dom 2 jag redan har ska det vara en tv (platt tv of course) och en vägg hylla på sidan av tror jag med ljus och prydnader på. Sen ska det vara en 120 eller 140 cm bredd säng hade jag tänkt mig :) för jag tror att säng stommen jag har hemma kan bli lite för stort så kanske man ska sälja den? Ja jag vet inte än, annars så är det väl den jag ska ha :) så långt kan jag berätta nu ^^
Inte just denna kombination men denna serie i garderob har jag varit bra sugen på jag vet inte hur länge och den skulle ju vara awesome :) - alltså fick en liiiiten idé ifrån en annans blogg jag läste, hon har gjort om ett rum till en WALK IN CLOSET! Alltså vilken fiiffig idé :D så om jag skulle skaffa mig en 3:a då kanske jag gör en walk in closet ;) hehe eller gästrum kanske det med blir vem vet.
-
återkommer mer sen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0