Valbo

Alltså jag fick sååååån enorm lust att åka till valbo och liksom umgås med carro, cattis, syrran, johanna ja dom typ och nån mer och liksom bara vara. Fika och mysa :) och gå runt och strossa i affärerna och bara njuta <3
Jag saknar vissa saker, även om man inte direkt gjorde och var dom ställena bara så där när man bodde hemma men ändå det är liksom "hemma" hemma för mig. Visst jag trivs här men jag måste nog ha lite mer folk att umgås med och lära känna för det blir lite ensamt så här. Även fast man bor med nån som knappt är här så är det inte så värst kul, men jag vet inte hur vi ska lära känna varann heller som när hon är hemma så är hon på sitt rum i princip och hon är knappt här. Knappt sett henne den här veckan hon har kommit hem snabba svängar men sen dragit igen. Hanna som jag umgåtts med i veckan i från klassen fråga om vi inte ska hitta på något i helgen och det tycker jag låter bra :) så jag ska plugga och försöka träffa henne :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0