Vettigt

Jag känner att jag inte har något speciellt vettigt att skriva om, hur jag mår vet nog alla redan.
Det är ju en berg & dalbana med mina känslor som vill fara hit & dit och sådant. 
Har idag känt mig rejällt seg och febrig idag, låg i mjukiskläder och tjock täcke plus 2 filtar om mig och frös och svettades om vartannat. Och det snurra lite i huvudet, började somna men vaknade till helt plötsligt och blev klar vaken och kände mig hungrig så gjorde mig en skål med yoghurt och flingor la mig framför tvn igen. Efter en stund satt jag och lyssna på musik och sen har det varit lite plugg med. Men annars ingenting dock. Börjar bli hängig igen så kanske ska vila lite och försöka komma igång med läxorna igen. Eller läxor och läxor, förberedelse inför tentan.
Gillar mitt hår här :P - men ska fixa om ena hårförlängningen som det blir knas när det sitter i.

Kommentarer
Postat av: Emma ,

hej, läste nyss din kommentar, brukade läsa din blogg förut, så vet att du oxå haft ett förhållande som tog slut, och det känns hemskt, men tiden läker sina sår sägs det. vem vet!

Kram<3

2010-10-28 @ 20:36:15
URL: http://emschiiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0