Vitlök

Jag har sovit i soffan hela natten, somnade och när jag vakna till så orka jag inte gå in till sängen, men jag böt ju soffa så låg bättre i den andra än första. Men har iaf nu gjort vitlöksbröd till frukost :) och ett glas hallon/blåbär dryck till. Ingen rejäl frukost direkt men det funkar just nu :) jag måste iväg till affären och köpa mer bröd och fixa lite så man har lite mat att välja på fram till onsdag. Jag ska ju åka hem till Fagerviken då och då behöver jag inte så mycket i kylen. För pappa ska ju hjälpa mig att handla på söndagen så det blir ju perfekt :D - funderar även på att sälja böckerna jag haft nu i kurserna så att jag får in lite pengar och kan då betala lite av räkningarna och sen kommer jag inte behöva dom sen heller.
Vet att några nog är intresserade så ska nog lägga ut på skolans hemsida där man kan sälja :) göra ett försök.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0