When I...

När jag låg och läste boken "Historien om IKEA..." så somnade jag, måste läsa ut den för om två veckor har vi seminarie och då ska vi prata om den. Kul att jag somnade mitt upp i allt. Jag var så trött att jag knappt kunde läsa en rad egentligen men kom igenom tre sidor iaf ;) haha iaf nånting.
Vaknade för en timme sen och då satte jag igång med mat och nyss ätit, fattar inte varför jag gör ordning mer än vad jag egentligen orkar? Fast är ju bra får ju rester så man slipper göra mat dan efter :) nu ska jag ta nya tag i dom här läxorna tror jag.

Kommentarer
Postat av: Millah

Hej... Allt bra?

Är du tävlingsintresserad?



Jag har igång massa tävlingar nu

& det kommer in nya titt som tätt.



Var gärna med och tävla =)

--> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad så ber jag så hemskt mycket om ursäkt..

Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2010-10-07 @ 20:09:12
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0