1 år har gått - Natalie <3

Ett helt jäkla år har gått men känns som om det var igår, förra veckan som du lämnade oss men ändå som om det var en evighet sen. Jag kände ju dock inte dig så bra men jag följde din blogg och man typ lärde känna dej genom dom tre år vi gick i samma klass i gymnasiet. Du var en otrolig underbar person som hade sitt egna lilla speciella sätt att vara på det såg man på håll :) du hade ju ett fint skratt med dessutom du vågade även stå för vad du sa även om du var något känslig som jag förstått via din blogg och av andra som står dig nära. Jag önskar fortfarande ibland att det var jag som jag haft ett helvete rent ut sagt och du hade det bra. Men jag vet man ska inte tänka så, ingen ska dö speciellt inte såna som du <3 Du är saknad av många även av mig som inte kände dig lika bra som alla andra.
Hoppas du har det bra där uppe i solskenet, är väl du som lyser upp himlen :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0