2010.09.15

För jag kom inte på en vettig rubrik.
Sitter nu och funderar på hur jag ska få 175 sidor ut på papper? Är ju liksom bra många sidor :O - för att läsa igenom allt på datorn, 175 sidor är inte lätt kan jag ju lova. Sånt vill man hellre läsa på papper och det är liksom lätt att markera om det är något. Vi pratade lite om det där idag för läraren hade skrvivit ut till sig själv och gick lite halvt igenom så mycket som han hann. Och ja det är ju inte så enkelt liksom. Men jag kanske får försöka skriva ut i skolan om man får det? Har ju ingen annanstans att göra det :/ .
Blir nog tidig kväll, för har lite att stå i imorn fast jag är ledig, Samtal ska ringas, tvätt ska förberedas, och jag har planer på att dammsuga, torka golven och lite annat. Plus att jag ska iväg och köpa mjölk :) och sen en överaskning ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0