A little better, little pice of shit

Jag har nu rensat bland mina bilder på datorn och sorterat upp dom :) så hoppas jag hittar bättre bland alla bilder nu. Fick dessutom veta saker igår eller i natt som gör att jag mår illa vid tanken på det. Fattar inte hur den person jag gav mitt hjärta till, gav allt för är så okänslig mot mig nu och gör så att en jag inte alls gillar och kommer förmodligen inte göra det heller inkräktar på MITT rum i MIN säng , det rum , den säng jag delat med i 3 år . Vad betyder det? Varför dra in i det rummet av alla jäkla rum i det huset. Varför inte vara i vardagsrummet där det finns tv och dvd u name it. Fy fan mår illa av det usch.
Jag behöver rensa upp i min hjärna med men hur ska det gå till? Men nu är frågan hur sjutton ska jag göra med allt, och jag tycker dessutom synd om min katt. Visste att det inte var bra att lämna honom kvar hemma men jag hade inget val :'( min stackars lilla sötnos har plågats gull plutten. Fan vad jag saknar han och hans kel, hans mjuka päls min älskade Diablo <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0