A little tired

Ja jag fick "typ" sällskap i 5-10 minuter sen åkte hon/dom igen. Inte så jätte kul direkt men men, jag började plocka fram mitt löshår och kikade över det som jag ville kolla på det jag ska sätta clips på och eventuellt färga osv så jag kan använda det. Hittade då clips on som jag köpte förra hösten kanske? Minns att jag testade det i februari/mars iaf var fortfarande ihop med stoffe så det måste varit där nångång. Men då fick jag inte till det och det såg hemskt ut plus att mitt hår fortfarande var väldigt röd/orange/blond då så då gick det inte ihop färgmässigt. Men nu så hitta jag det och tänkte att jag kan ju alltid testa det men det är så jäkla trassligt att det är irriterande och det är rätt långt med så måste klippa ner det lite om jag ska använda det vill säga. Men tror nästan att jag ska använda det andra håret och inte detta. Men jag har detta just nu :) lyckades få till det rätt bra idag iaf :) ni har väl sett bilderna? La upp en massa i förra inlägget ^^
.
Uhf börjar bli rätt trött nu, ska bara kika lite över vad jag ska handla imorrn, ska följa med Cattis till Ica maxi och handla ^^ behöver verkligen det. Så ska jag sova sen :) god natt
Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0