Äppel paj <3

Idag så cyklade jag med kusin till stan :) eller in till centrum rättare sagt ^^
Och jag fick mig ett par vantar för 49 kr ^^ och 2 par strumpor för 39 å¨gina :D och hur mycket snyggt hitta jag inte inne på Gina nu då :O fy fan har nog aldrig hittat så mycket snyggt som jag gjorde idag. Fan för att inte ha pengar. Snyft :(
Men efter vi va nöjda så drog vi oss till willy´s där jag handla lite nödvändigheter och påfyllning till skafferi och kyl. Köpte även det 2 ingredienser jag behövde till att göra paj :) så det blev äppel paj och jag och cattis hjälptes åt ^^ sen ringde vi efter hennes kille som kom SEEEEENT men vi fick varm äppel paj iaf ^^ och jag fick göra två som det blev smuldegen blev för mycket så gjorde två äppelpajer :D har en i kylen nu ;) så då har jag om jag blir sugen ^^ och gammeldags vaniljvisp hade vi till gott gott.
Äppel paj :D gott
Första gången jag bjuder på fika här i lägenheten :) mys mys ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0