Bättre och bättre :)

Ja det känns bättre nu här i Herrhagen :) Jag börjar få bättre kommunikation med min "roomie" jag vet inte vad vi ska kallas som så roomie får det bli. Hon har kännts som en egotrippad göteborgare ;) haha nej då men något i den stilen. Men nu när jag tänker efter så har det varit dålig kommunikation i mellan oss, och hon har ju knappt varit här inte undra på att vi inte kunnat diskutera om vissa saker. Men nu när jag vaknade så satt vi och pratade och gick igenom posten tillsammans :) alltså det blir bättre och bättre ^^ Känns skönt faktiskt.
Nu ska jag försöka få i mig min frukost för om en timme så drar jag till Borlänge, skolan. Och kan ju vara bra om jag fyller min mage med lite energi.  Men börjar nog bli sjuk :( för känner mig febrig, ont i halsen och vill bara lägga mig under täcket och mysa till Las vegas egentligen. Men jag ska pallra mig till skolan iaf och hänga med så gott jag kan. Jag menar 4 timmar borta kan jag ju offra hallå ;)
-
Nej pressa i mig maten även om den fastnar här och där i halsen :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0