Bilder från veckan

Bilder från gångna veckan som jag tagit med mobilen men jag har inte haft lust/ork att lägga in fören nu :)
Äter vindruvor :)
Outfit bild :)
En liten ljusare bild,
Uggs - Tradera
Leggings/tights - vet inte
Kjol -H&m
Klänning som fick agera topp - H&M
Kofta - Gina
med jackan och sjalen på :)
Äppelpaj jag och Cattis gjorde för en vecka sen :)
Sjön här vid herrhagen, tog denna när jag var på promenad i Fredags
Man ser herrhagen lite :) området där framme. Här är jag på gångvägen och sjön är bredvid
crazy pix
gjorde kyckling
så blev maten :)
hade ansiktmask igår kväll
Var till affären och köpte svampen (behövdes ju men det gjorde ju ingen större nytta dock x( ) köpte även dumle <3 och en skvallertidning behöver muntra upp mig själv :) funka lite halvt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0