Bloggtorka idag!!!

Ja det blev bloggtorka idag, vaknade vid halv tolv och var på väg att somna om då mobilen börja ringa, någon om folkbokföringen min, fick besvara lite frågor och sen efter samtalet så gick jag upp ur sängen och var på toa. Sen blev det frukost och Greys anatomy :) - orkade faktiskt inte starta datorn så jag kikade på det och gjorde mig i ordning vi halv två. Var väl klar vid kvart i? Och sen fick jag sms om att Cattis skulle in i duschen så skulle dom komma sen :) och runt halv tre tjugo i tre då kom dom :) och hämtade upp mig.
-
Roliga var att jag nämnde att jag inte ser så mycket ungdomar, typ i min ålder här omkring utan mer barn och gamla och bara för det så ska ju ungdomarna dyka upp här och var och Cattis kära pojkvän tyckte det var roligt att påpeka att han såg vissa hela tiden hm..!! Hehe väl i valbo så fick jag mig lite av glädje rus^^ första gången på länge jag besöker stället och det är ju välbekant :) blev en sväng på Ikea, kom därifrån med en
-besticklåda
-gardinstång paket
-2 st kökshanddukar
-1 st potatisskalare (som jag sedan upptäckte att jag redan hade efter att jag fått det hemifrån) Bra att ha 2 ju ;)
-
Betalade hela kalaset med mitt presentkort som jag för övrigt inte var helt hundra på hur mycket jag hade på det men jag hade ju runt 150 spänn på det och handla runt 78 kr :) PERFEKT!! Betyder ju att jag inte handlade med dom pengar jag har på vanliga kortet. Blev Gävle efter det där vi var hem till Carro och hela gänget som bor där, rätt trångt var det där iaf. Sen bar det av till sätra och efter det vidare hem till Falun igen ^^
Är nu så jäkla trött och har sån huvudvärk att jag funderar på om jag inte ska ta värk tablett och sen sova, imorn ska jag besöka CSN kontoret här i Falun och fråga lite frågor. Blir billigare än att ringa dom.
Godnatt alla <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0