Bojsen here I come

Hehe :) ska över till Bojsen, hem till Cattis och Rickard. Umgås med kusin lite ^^ blir ju galen av att vara här xD för ensam i lägenheten funkar ju men det går en gräns. x)
Och har duschat och precis borstat tänderna som INTE var så värst trevligt kan jag ju meddela, för jag kände att det var ett hårstrå som åkte med borsten när jag drog fram och tillbaka på tänderna, tar ut den och där hänger värsta hårstrået. Inte så nice direkt. Fick bort den och sköljde av tandborsten och började om :) .
Nyss så stängde jag balkong dörren och jag vill ha utemöbler där, fan vad mysigt med det liksom, medans man kan så kan man ju sitta där med ljus och en filt :) om kvällarna. Eller som det är just nu SOL rakt IN :D så kan man ju sitta och sola lite ^^
Undrar vart man kan få tag på billiga utemöbler snarast. För hemifrån kan jag ju inte få några :(
Nej om jag ska dra iväg kanske.
Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0