ChickeN

Nej nu tänkte jag laga mat :) kyckling och pommes med bea får det bli. Jag börjar få huvudvärk igen :( den försvann när jag va ute på promenaden lite halvt men nu är den på väg i hög fart så tänkte laga mat nu så jag kan lägga mig och lata lite. Har dammtorkat lite i mitt rum med :) och plockat undan lite stuff som har hamnat lite ofrivilligt på golvet så nu är det upp plockat och tvätten ligger i tvätt påsen :) och en krok jag hade så fint på min vägg som kära Cattis satte upp. Det är en kökshäxa xD som min mamma skaffade och vi hade den i köket i k-holm men sen har den bara legat. Och jag tyckte det kändes dumt med den hängandes här i mitt rum så den åkte ner och iställe så har jag fått upp mina väskor där :D iaf nåt ;)
Så där fint blev det med mina väskor on the wall :)
<3
Tände lite ljus :)
<3
så här blev det i fönstret efter jag dammat av brädan, flyttade om lite ;)
mys <3
<3
-
Nej nu ska jag laga mat, precis fixat pommesen medans bilderna laddades upp :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0