Dreamin me away

Sitter och kikar och drömmer mig iväg :)
Boots från dinsko. Dom här har jag suktat efter ett bra tag. Tror dom fanns förra året med men då köpte jag dom aldrig och nu är dom ju åter  i butik. Men lilla jag har inte råd just nu :(
Stövlar som ser mycket bättre ut In reality ;)
Stövlar på Skopunkten :) lite billigare än dom på dinsko
Så där...
Dom här var ju rätt heta ändå ;)
Rätt läckra
Varmfodrar stövel som ser bra ut :)
...............................................................................................................................................................
Ja jag är ju trots allt en sko galen tjej och jag älskar ju stövlar :) och skulle gärna vilja ha ett par snygga varm fodrade stövlar som jag bara har vanliga stövlar. Men det får bli när min ekonomi ordnar upp sig. Skuj...
Nej jag tror jag ska ta ica? Är närmast och är ju inte så sky högt dyrt precis :) Så nu ska jag göra mig i ordning och cykla iväg sen ska jag baka och städa :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0