Du <3

Du betyder så enormt mycket för mig, du har varit ett underbart stöd för mig. Du har funnits där för mig, jag har försökt vara där för dig. Och jag älskar dig så det går inte ens att beskriva, du har funnits i mitt liv ja hela mitt liv. Vi har vuxit upp tsm, vi har gjort galna saker, vi har massa underbara minnen ihop.
Vet du vad du betyder för mig?
-
Och jag mår skit dåligt just nu på grund av EKONOMIN! Och jag vet vad jag är skyldig dig, jag skulle gett dej så fort jag kunnat men som det ser ut just nu för mig med min ekonomi så står jag på NOLL! Och jag måste be pappa om pengar bara för klara mig, för att kunna bo här i Falun för att kunna studera det jag vill och för att slippa bo där jag inte orkar vara just nu. Du blev ju så enormt glad för min skull för att jag skulle komma bort och få börja om, Varför går du då på mig på det där sättet? Jag blir sårad av det där och att du känner att du måste ta till det där förstår jag inte? Är det fel på mig? För just nu känns det som om du gått tillbaka till en del av dig som jag inte alls uppskattar det är en del som faktiskt såra mig djupt för ett par år sen och jag hoppas verkligen inte att du gått tillbaka till det. Jag vill att du ska vara du, jag vill inte ha tvister i mellan oss.
.
Jag kan inte skriva mer just nu, kan knappt se på grund av tårarna som väller upp, jag har ångest och jag mår skit och jag saknar dig . Jag ska ge så fort jag kan sluta pressa mig bara för det går inte fortare för att du ska pressa mig

Kommentarer
Postat av: Carro<3

Jag är ledsen över att jag blev så irriterad, men det var mycket på brist av mat. Du vet hur irriterad jag kan bli när jag är hungirg. Och jag var hungrig konstant. Nu kan jag köpa mat igen, tack vare dig. Du betyder så enormt mycket <3 När jag har råd ska jag hjälpa dig, komma till falun och köpa mat åt dig, så kan vi äta värsta skrovmålet och bara prata skit en hel helg, vad säger du om det`?

Jag älskar dig kusinen min. Förlåt om jag fick dig att tveka på det.

2010-09-17 @ 02:48:28
URL: http://carolinepralin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0