Duktiga mig?

Skulle inte tro det, jag kom inte upp till min tvättid idag HELLER!
Alltså jag var så jäkla trött och seg att när klockan ringde så igonera jag den. Kan ju vara för jag inte sov ett skit i förr går natt och sov bara några timmar under dagen. Men jag får väl kika om det finns tid imorn så kan syrran hjälpa mig ;)
Behöver ändå köpa lite sköljmedel för det har jag inget av och sånt MÅSTE man ju ha :D
Ska även handla lite mjölk och nåt mer tror jag det var? Hm...
Jag har gjort nånting som jag kommer visa upp lite senare :) men jag kanske ska kika över vad jag skulle handla kanske? Och sen åka iväg och göra det och väl hemma igen så ska jag dammsuga och sen göra äppel paj :) får ju finbesök som sagt ikväll men vi skulle äta pizza :D nam nam så då kanske äppelpaj får bli efterrätt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0